" BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. Ya Allah, Kau ampunilah dosa2 Ku, dosa2 Suami ku, dosa2 anak2 ku, dosa2 kedua ibubapa ku,
dosa2 kedua ibubapa mertua ku, adik beradik ku, ipar duai ku dan seluruh ahli
keluarga ku yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Juga dosa2 saudara
mara seislam ku..

Kau murahkanlah rezeki kami sekeluarga dan peliharalah kami dari azab api neraka Mu...aaammmiiinnn..."


Sabtu, 31 Januari 2015

ALAHAI KULIT KU...

     Assalamualaikum.. Dah beberapa hari saya tinggalkan blog ni. Awal pagi ni nak share lagi TESTIMONI diri sendiri. Maaf la, saya tak berapa tertarik untuk berkongsi INFO mengenai PRODUK yang saya niagakan, akan tetapi lebih tertarik untuk kongsikan dengan para pembaca TESTIMONI. Dari situ, anda boleh menilai sendiri keberkesanan PRODUK SHAKLEE yang saya amalkan. Nak tahu dan info pasal produk, anda mesti dah GOOGLE kat blog2 lain,kan?? hahahaha..
     Ini pasal saya sendiri. Sedar tak sedar dah hampir setahun consume vitamin SHAKLEE dengan konsisten dan hasilnya MASHA ALLAH..Tak pernah terlintas pun untuk jadi seperti ini. Saya amalkan Vitamin SHAKLEE adalah untuk sihat dan bebas dari DADAH pada tubuh badan saya. Saya tampilkan KULIT saya yang baru. Memang dalam tak sedar saya sendiri, sebenarnya ada perubahan. Orang keliling yang perasan terutamanya Incik Suami le..
 
 
Perbezaaan Wajah dulu dan kini
 
     Kulit semakin cerah dan tidak berminyak. Malah, jeragat yang ada dibahagian pipi juga semakin pudar. Ini memang terbukti dan berkesan pada seluruh tubuh badan saya. Bukan pada wajah sahaja. Apa yang saya amalkan?? Saya konsisten mengamalkan VITAMIN C 500mg SUSTAINED RELEASE, ESP, B-COMPLEX, OSTEMATRIK, VITALEA dan OMEGA GUARD. Sebelum itu, saya DETOX dulu ye kawan-kawan. Untuk DETOX saya amalkan ALFALFA, HERBLAX dan juga LECITHIN.
     Kenapa pentingnya DETOX?? DETOX ini penting supaya karat-karat dan kotoran yang ada di dalam saluran darah, saluran usus dan juga dalam liang-liang roma kita bersih dan kosong supaya dapat diisikan dengan KHASIAT dan juga segala NUTRIEN yang kita perolehi daripada VITAMIN yang diambil. Ini adalah untuk mendapatkan hasil yang MAKSIMUM.
    
 
KULIT MUKA DAN TANGAN SEKATA
 
     Inilah SHAKLEE EFFECT yang ketara pada diri saya. Sekarang dah tak payah guna foundation. Cuma oleskan bedak bayi sedikit dan applykan eyeliner. Bibir pun cuma gunakan pelembap bibir sahaja. Syarat UTAMA adalah KONSISTEN ye. Janganlah dera saya dengan nak dapat kulit begini hanya consume sebotol kesemua Vitamin-Vitamin tu. Menangis akak tau.
     Jika anda hendak dapatkan kulit yang begini, bolehla PM/WASSAP ditalian hangat saya 013.232.2828 dan juga FB :- Intan Baizura Abdul Rahman. Saya akan berikan anda TIPS EXCLUSIVE saya dan juga KONSULTASI yang berterusan sehingga anda mendapatkan kulit seperti saya juga.
     Okla, rasanya entri kali ini adalah entri SYOK SENDIRI. Tapi, bagi saya biar SYOK SENDIRI dengan BUKTI supaya anda percaya dengan saya. Sehingga berjumpa lagi di lain entri. Assalamualaikum Semua...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan