" BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. Ya Allah, Kau ampunilah dosa2 Ku, dosa2 Suami ku, dosa2 anak2 ku, dosa2 kedua ibubapa ku,
dosa2 kedua ibubapa mertua ku, adik beradik ku, ipar duai ku dan seluruh ahli
keluarga ku yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Juga dosa2 saudara
mara seislam ku..

Kau murahkanlah rezeki kami sekeluarga dan peliharalah kami dari azab api neraka Mu...aaammmiiinnn..."


Ahad, 19 April 2015

KEHAMILAN YANG MENGUJAKAN

Assalamualaikum.. Dah lama tak berceloteh.. bukan dah lupakan blog KESAYANGAN ini tapi sekadar memberikan ruang untuk diri bersurirehat.. Baca tajuk.. Ada yang teruja tak?? Hahahahaha.. Rahsia ni saya simpan kemas2 dalam diari kehidupan saya.
Sehinggalah pada waktu catatan ini ditulis, saya sebenarnya diatas katil di Hospital sambil melayan "kontraksi" baby yang ada di dalam Rahim saya. Allahuakhbar.. Tidak terlintas difikiran untuk menambah ZURIAT.. Tapi..inilah yang dikatakan REZEKI dari Allah..
Ini kerana saya OBSES untuk kurus kerana sebelum ini saya telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 14kg. Rezeki Allah itu luas.. Jika tidak di bumi..mungkin di langit yang luas. Alhamdulillah, sepanjang tempoh kehamilan saya ditemani dgn VITAMIN - VITAMIN yang sememangnya banyak membantu.
Seperti sebelom ni, saya memang mengharapkan vitamin yang diberikan oleh pihak hospital, tapi dengan adanya SET LENGKAP KEHAMILAN dari shaklee, saya tidak lagi mengalami masalah kekurangan kalsium, kekejangan & kebas2 tangan seperti waktu kehamilan sebelum ini.

 
Eehhh...eehhh..tak nak cerita dulula pasal SET LENGKAP tu..saya cuma nak bagitau anda semua..yang saya telah BERJAYA HAMIL dengan hanya mengamalkan SET KURUS SHAKLEE.  Bagaimana caranya?? Sebenarnya, adakalanya, masalah KEGEMUKAN itu juga menjadi salah 1 punca ketidak stabilan hormon di dalam badan kita. Disamping, KEGEMUKAN yang menghalang kebebasan SPERMA menembusi ruangan persenyawaan dengan telur mahupun masalah dinding rahim terlalu LICIN dek kerana banyak lelemak yang menempek didinding rahim kita.

 
SET KURUS
CINCH SHAKE, OMEGA, LECITHIN, HERBLAX
 
Tidak semua orang mempunyai masalah yang sama, akan tetapi yang tersebut diatas adalah salah 1 punca juga. Kita merancang, Allah jua yang menentukan. Tapi, tidak salah jika kita berusahakan.
Bagi yang sudah lama berumahtangga dan mendambakan kehadiran CAHAYA MATA menguat kasih sayang suami isteri, mari saya kongsikan dengan anda semua. Bermulanya saya dengan SET KURUS kepada SET LENGKAP KEHAMILAN.
Saya akan kongsikan dalam entry seterusnya. Jika saya berjaya,masakan anda yang diluar sana yang berusaha keras tidak boleh berjaya?? TIPS EXCLUSIVE akan saya berikan seperti mana saya yang berjaya HAMIL.
Jom kita amalkan pemakanan yang sihat. Hanya yang terbaik buat diri kita. Hubungi saya untuk mendapatkan TIPS JIMAT BERBELANJA VITAMIN SHAKLEE yang EXCLUSIVE saya berikan kepada pelanggan saya sahaja. Anda boleh hubungi saya ditalian 013.232.2828 melalui aplikasi SMS/WASSAP/PM. Juga di FB saya https://www.facebook.com/apelmerah @ Intan Baizura Abdul Rahman. Anda usulkan pertanyaan, saya akan berikan anda jawapan. Semuanya dengan izin ALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan