" BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. Ya Allah, Kau ampunilah dosa2 Ku, dosa2 Suami ku, dosa2 anak2 ku, dosa2 kedua ibubapa ku,
dosa2 kedua ibubapa mertua ku, adik beradik ku, ipar duai ku dan seluruh ahli
keluarga ku yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Juga dosa2 saudara
mara seislam ku..

Kau murahkanlah rezeki kami sekeluarga dan peliharalah kami dari azab api neraka Mu...aaammmiiinnn..."


Khamis, 5 Februari 2015

LAGI BERPUNCA DARI VITAMIN C SHAKLEE

     Assalamualaikum...
     Rugi rasanya jika saya tidak kongsikan dengan kawan2 semua. Iyalah, ini antara kebaikan yang saya tak dapat tepiskan lagi. Sebab bukan saya sahaja yang merasainya, malah customer , makcik, pakcik, sepupu dan ahli keluarga saya sendiri merasai perubahan pada mereka setelah mengamalkan dengan konsisten VITAMIN2 SHAKLEE ni.
     Untuk mendapatkan hasil yang baik, cara pengambilan juga haruslah betul dan mengikut etika kesesuaian diri kita. Bukan main lenjan makan je. Ada yang kesannya lambat bukan kerana cara pengambilan yang salah, akan tetapi pengambilan KAFEIN yang tiada kawalan pula. Terus terang saya katakan, setiap VITAMIN atau SUPLLEMENTS yang kita ambil sebenarnya tidak mempunyai KESERASIAN dengan KAFEIN ye. Jadi, nak cepat berkesan kurang2kanlah ambil KAFEIN ye.
     Ini adalah perkongsian sepupu saya sendiri yang konsisten dengan VITAMIN C 500mg SUSTAINED RELEASE SHAKLEE. Memang Nampak jelas perubahan pada kulit beliau. Malah, beliau juga ada amalkan ESP SHAKLEE. Sebenarnya, Vitamin C ini bukanlah untuk memutihkan kulit akan tetapi, ianya adalah ANTIOKSIDAN dan secara tidak langsung dapat MENCERAHKAN kulit kita. MENJADI PUTIH dan BERTUKAR CERAH adalah sesuatu yang BERBEZA ye.
     Kang ade plak hakak atau abang yang PM/WASSAP saya cakap, dah berbotol2 VITAMIN C saya makan tak putih pun. Nak putih plak macam kulit HETTY KOSENDANG..Manalah akak nak carikan?? Dah kalau kulit tak berapa nak putih, nak jadi putih melepak tepek bedak sekati pun belum tentu bley putih hakak abang ooiiii...Bersyukurlah seadanya ye. Janji hakak abang sihat, tak selalu sakit, jarang2 MC, bertenaga itu dah berbaloi2. Betul tak??
     Jom kita tengok gambo sepupu saya ni. Memang lain, kesan parut pada wajah pun seakan semakin pudar. Bukan nak gebang lebih tapi kawan2 bley tengok sendiri.
 
 
PENGAKUAN IKHLAS TU
 
 
     Selain dapat kulit yang semakin cerah, kawan2 juga akan dapat lain2 kebaikan antaranya pengawalan jangkitan selsema, batuk dan demam. Ini adalah penyakit yang sering menjengah diri kita dek kerana cuaca, jangkitan dari kawan2 sepejabat dan lain2. Selain itu, extra pula jerawat yang dulu suka suki singgah, sekarang macam malu2 nak jenguk pada muka kita tau. Jerawat pun tahu yang kulit kita dah elok dan cantik. hikhihkhik..
     Disamping itu, antara kebaikan lain VITAMIN C ini adalah dapat MEMBENTUK KOLAGEN, MEMPERBAIKI SISTEM PENDARAHAN, MEMERANGI KANSER, MEMPERBAIKI INSOMNIA dan MENGEKALKAN KOLESTROL SIHAT. VITAMIN C di dalam 2 biji mampu KEKAL di dalam PLASMA DARAH kita selama 24 jam. Dimana ianya dapat melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.
     Jika kawan2 berminat untuk mencuba bukan hanya untuk kecantikan akan tetapi bertujuan KESIHATAN bolehla menghubungi saya PM/WASSAP di talian 013.232.2828 atau di FB saya https://www.facebook.com/apelmerah @ Intan Baizura Abdul Rahman. TIPS EXCLUSIVE dan juga konsultasi berterusan akan saya berikan.
 
Sekian dulu untuk hari ini...
     
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan