" BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. Ya Allah, Kau ampunilah dosa2 Ku, dosa2 Suami ku, dosa2 anak2 ku, dosa2 kedua ibubapa ku,
dosa2 kedua ibubapa mertua ku, adik beradik ku, ipar duai ku dan seluruh ahli
keluarga ku yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Juga dosa2 saudara
mara seislam ku..

Kau murahkanlah rezeki kami sekeluarga dan peliharalah kami dari azab api neraka Mu...aaammmiiinnn..."


Khamis, 2 Julai 2015

Keputihan Semasa Hamil

Assalamualaikum & Salam Sejahtera pada pembaca blog saya. Saya adalah SID yang berdaftar sah dengan shaklee bagi kawasan Rawang, Bukit Beruntung, Bukit Sentosa.

     Hari ni, saya nak kupas lagi pengalaman saya semasa hamilkan Putery Aulya. Ye, semasa hamil KEPUTIHAN kerap berlaku. Sehinggalah pada satu tahap, kegatalan pada miss V. Saya suarakan kepada doktor. Dan doktor memberikan saya antibiotik yang perlu dimasukkan melalui faraj saya.
     Sebiji antibiotik hanya mampu bertahan seminggu sahaja. Selepas itu, keputihan datang kembali. Saya cuba juga teknik "MERAUNG". Dimana, memasukkan jari telunjuk ke dalam faraj dan keluarkan keputihan itu. Saya terfikir, sampai bila harus begini? Saya khuatir akan terjadi perkara tidak diingini pada kandungan saya.
     Maka dengan itu, saya mencuba SET KEPUTIHAN shaklee yang mana terdapat 2 vitamin utama. Alhamdulillah, saya berdoa & berusaha selebihnya dengan izin Allah. Masalah keputihan saya dapat saya kurangkan selepas saya amalkan set ini.
 



 
SET KEPUTIHAN
VITAMIN C & GARLIC COMPLEX

SET IBU HAMIL
ESP, OMEGA, VITAMIN C, B-COMPLEX, VITALEA & OSTEMATRIX
 
 
Sebenarnya, saya tambah saja 1 lagi vitamin iaitu GARLIC COMPLEX dalam SET LENGKAP KEHAMILAN saya untuk masalah ini. Seperti yang saya katakan, ini adalah ikhtiar saya. Saya bertukar 360° semasa tempoh kehamilan saya dari pengambilan ubat kepada SET LENGKAP KEHAMILAN.
     Kehamilan kali ini saya sungguh teruja kerana mendapat 100% segala vitamin & zat yang diperlukan tubuh saya & janin yang saya kandungkan. Malah, kehamilan kali ini saya tidak mengalami simpul biawak (kekejangan kaki) & kebas-kebas ditangan seperti hamilkan anak kedua akibat kekurangan kalsium.
Jom kita amalkan pemakanan yang sihat. Hanya yang terbaik buat diri kita. Hubungi saya untuk mendapatkan TIPS JIMAT BERBELANJA VITAMIN SHAKLEE yang EXCLUSIVE saya berikan kepada pelanggan saya sahaja. Anda boleh hubungi saya ditalian 013.232.2828 melalui aplikasi SMS/WASSAP/PM. Juga di FB saya https://www.facebook.com/apelmerah @ Intan Baizura Abdul Rahman. Anda usulkan pertanyaan, saya akan berikan anda jawapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan