" BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. Ya Allah, Kau ampunilah dosa2 Ku, dosa2 Suami ku, dosa2 anak2 ku, dosa2 kedua ibubapa ku,
dosa2 kedua ibubapa mertua ku, adik beradik ku, ipar duai ku dan seluruh ahli
keluarga ku yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Juga dosa2 saudara
mara seislam ku..

Kau murahkanlah rezeki kami sekeluarga dan peliharalah kami dari azab api neraka Mu...aaammmiiinnn..."


Khamis, 26 Februari 2015

CARA MENGHILANGKAN BATUK & TERKENCING

     Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua..

     Lama rasanya saya tinggalkan BLOG entri ni. Bukannya takde idea, tapi kekangan masa yang begitu padat. Alhamdulillah, Bulan FEB yang penuh dengan cabaran dan juga berbagai kisah. Seminggu sebelum bermulanya cuti RAYA CINA, BONDA saya datang ke rumah saya. Menghabiskan masa selama seminggu sebelum saya mneghantar beliau pulang pada CUTI RAYA CINA. Bila BONDA ada di sini, maka segala rencana telah saya aturkan. Kata orang, membawa BONDA mencuci mata.
     Kasihan Bonda, saya  telah membawa beliau ke Shah Alam dan juga Selayang pada hari yang berbeza akan tetapi seharian dijalanan. Masuk minggu baru, kesihatan BONDA merosot. Beliau diserang selsema dan juga batuk sehinggakan beliau akan terkencing2 setiap kali batuk. Yelah, orang dah berusia mana nak tahan tu semua. Mulalah episod BONDA mengenakan PAMPERS. Kasihan dengan BONDA, yang kelihatan lemah. Hanya terbaring lesu.
     Hari berikutnya, keadaan BONDA semakin teruk pula, suara mula hilang. Pagi itu, selepas bersarapan pagi, saya meminta BONDA mengambil 2 biji OMEGA GUARD. Selepas setengah jam mengambil OMEGA GUARD, bonda terasa kelainannya, hingus semakin laju keluar. bila dihembus keluar, tiada pula yang keluar. Rutin mengambil VITAMIN KEBIASAAN bonda tidak lupakan, seperti Alfalfa, Vitamin C, Zinc Complex, Ostemtarix dan Vitalea.


MINYAK IKAN TERBAIK

     Pada malam harinya pula, selepas makan malam saya meminta BONDA mengambil 2 biji GARLIC Complex. Selepas 2 jam, Bonda minum susu dan ambil pula 2 biji Ostematrix. Lena BONDA tidur sehingga ke pagi. Alhamdulillah, Kita berusaha, selebihnya adalah dengan Izin dan Kehendak Allah jua. Keesokkan paginya, BONDA kelihatan lebih cergas dan ceria. Bonda kata, selsema beliau dah kering, malah batuk juga seperti hilang lenyap begitu sahaja. Dan paling saya bersyukur, BONDA tidak perlu mengenakan PAMPERS lagi dek kerana akan terkencing setiap kali batuk.


GARLIC COMPLEX - ANTIBIOTIK SEMULAJADI

     Syukur Ya Robb, Badan bonda bebas dari sebarang ubat dan dadah. Bila sakit, saya minta BONDA mengambil Vitamin. Ini kerana, bila kita sakit, sebenarnya badan kita kekurangan Vitamin dan badan pula tidak mampu menghasilkan vitamin sendiri dek kerana kesihatan kita yang terganggu. Keajaiban akan berlaku sekiranya kita YAKIN dan BERSERAH kepada Allah.
     Jom kita amalkan pemakanan yang sihat. Hanya yang terbaik buat diri kita. Hubungi saya untuk mendapatkan TIPS JIMAT BERBELANJA VITAMIN SHAKLEE yang EXCLUSIVE saya berikan kepada pelanggan saya sahaja. Anda boleh hubungi saya ditalian 013.232.2828 melalui aplikasi SMS/WASSAP/PM. Juga di FB saya https://www.facebook.com/apelmerah @ Intan Baizura Abdul Rahman. Anda usulkan pertanyaan, saya akan berikan anda jawapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan