" BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. Ya Allah, Kau ampunilah dosa2 Ku, dosa2 Suami ku, dosa2 anak2 ku, dosa2 kedua ibubapa ku,
dosa2 kedua ibubapa mertua ku, adik beradik ku, ipar duai ku dan seluruh ahli
keluarga ku yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Juga dosa2 saudara
mara seislam ku..

Kau murahkanlah rezeki kami sekeluarga dan peliharalah kami dari azab api neraka Mu...aaammmiiinnn..."


Isnin, 2 Februari 2015

INI SEMUA BERPUNCA DARI VITAMIN C SHAKLEE

     Assalamualaikum pembaca semua. Perkongsian saya untuk hari ini. Nak kongsikan berita yang best dan syok ni la. Pasal VITAMIN C 500MG SUSTAINED RELEASE SHAKLEE ni.. Ooppsss.. bukan nak share pasal isi kandungan VITAMIN C ini tapi saya nak sharekan TESTIMONI PANAS Makcik KESAYANGAN saya yang sorang ni.
     Beliau seorang yang rajin dan ISTIQAMAH ye dalam mengambil dan mengamalkan vitamin ni. Dan hasilnya memang menakjubkan. Seingat saya beliau mula mengamalkan vitamin shaklee ni sejak bertemu dengan saya pada syawal yang lepas. Masa tu, saya ada bawa beberapa stok vitamin untuk saya niagakan bersama ahli keluarga. 
     Alhamdulillah, makcik saya yang very the gorgeous ni berminat dan tertarik dengan Vitamin yang saya jual sebab anak beliau sendiri ada yang mengamalkan vitamin shaklee ini. Nampaknya usaha makcik saya tidak sia-sia. Rentetan dari itu, saya kongsikan gambar terbaru beliau yang memang ohsem ni.


     Ha.. Inilah kenyataannya.. Kulit muka dah tak berminyak malah parut kesan daripada jahitan kerana kemalangan juga semakin hilang. Saya berharap, semoga makcik saya terus ISTIQAMAH dan sabar dalam meneruskan mengamalkan vitamin ini.
     Ada kejutan untuk beliau nanti. Cuti CNY nanti saya nak belanja beliau vitamin E Pula..supaya lagi berkesan dan parut2 juga akan terus lenyap di wajah beliau. Mari kita doakan bersama2 ye..aammiinn..

     Anda yang diluar sana, jika nak begini juga, jangan segan silu PM/WASSAP 013.232.2828 ye.. Saya akan berikan TIPS EXCLUSIVE sehingga anda berjaya dan juga konsultasi yang berterusan kepada anda. Anda juga boleh ikuti blog saya ini kedaivitaminaygmami.blogspot.com mahupun FB :- Intan Baizura Abdul Rahman. 
     Terima kasih kerana sudi luangkan masa baca blog saya ini. "JOM SIHAT, CERIA & BERILMU"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan