" BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. Ya Allah, Kau ampunilah dosa2 Ku, dosa2 Suami ku, dosa2 anak2 ku, dosa2 kedua ibubapa ku,
dosa2 kedua ibubapa mertua ku, adik beradik ku, ipar duai ku dan seluruh ahli
keluarga ku yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Juga dosa2 saudara
mara seislam ku..

Kau murahkanlah rezeki kami sekeluarga dan peliharalah kami dari azab api neraka Mu...aaammmiiinnn..."


Selasa, 26 Mei 2015

Bila ROH menerima ROH..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua.. Alhamdulillah dah 21 hari saya melewati hari2 Indah bersama dengan PUTERY.. Apa perasaan saya?? Tak tergambar keriangan saya bila PUTERY membesar sihat dan baik2 sahaja.
Sebenarnya nak cite sikit semasa awal2 mengandungkan PUTERY. Tipula kalau saya kata takde morning sickness. Mengandung 3 org anak..3 - 3 mabuk hebat.. 
Janganla mengeluh Ibu2.. suami2.. Nescaya indah akan Allah ganjarkan.
Untuk pengetahuan ibu2..ayah2..Apabila ROH ibu yang hamil sedang menerima ROH BAHARU (ROH JANIN) memang itulah yang akan ibu2 rasakan. Mabuk kepayang, muntah..tidak berselera makan.. Ada juga yang sampai kuar masuk hospital (sayala tu).. Bersabar dan bertabahla.
Saya nak kongsikan dengan anda, sepanjang tempoh saya mengalami morning sickness saya mengamalkan PAPPERMINT GINGER dari shaklee.


PEPPERMINT GINGER PLUS
Alhamdulillah, ianya selamat dan tidak memudaratkan kandungan. Selain daripada itu, melalui FB doktor Zubaidi boleh juga ibu2 amalkan membuat AIR HALIA.
Caranya adalah dengan mengambil 1-2 inci halia. Kemudian diketuk2 sedikit dan direndamkan seketika dengan air panas. Biarkan seketika. Minum air halia itu ketika masih suam2 airnya. Ada juga yang tak boleh nak minum ye. Yela..nama pun tengah mabuk kepayang. Jadi, jika nak mudah ambil saja 1 - 2 biji PAPPERMINT GINGER SHAKLEE. In Shaa Allah, perut yang kosong dan masuk angin akibat dari kita asyik muntah2 saja akan dapat diatasi dengan segera.
Eehhh.. Ini pengalaman saya sendiri tau bukan ceduk dari orang lain. 100% testimoni diri sendiri. Sebab tu saya boleh cerita dengan anda semua.
Jom kita amalkan pemakanan yang sihat. Hanya yang terbaik buat diri kita. Hubungi saya untuk mendapatkan TIPS JIMAT BERBELANJA VITAMIN SHAKLEE yang EXCLUSIVE saya berikan kepada pelanggan saya sahaja. Anda boleh hubungi saya ditalian 013.232.2828 melalui aplikasi SMS/WASSAP/PM. Juga di FB saya https://www.facebook.com/apelmerah @ Intan Baizura Abdul Rahman. Anda usulkan pertanyaan, saya akan berikan anda jawapan.
Jom sihat meskipun kita sedang mabuk kerana ada ROH ANAK KITA yang sedang diterima oleh ROH KITA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan