" BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. Ya Allah, Kau ampunilah dosa2 Ku, dosa2 Suami ku, dosa2 anak2 ku, dosa2 kedua ibubapa ku,
dosa2 kedua ibubapa mertua ku, adik beradik ku, ipar duai ku dan seluruh ahli
keluarga ku yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Juga dosa2 saudara
mara seislam ku..

Kau murahkanlah rezeki kami sekeluarga dan peliharalah kami dari azab api neraka Mu...aaammmiiinnn..."


Khamis, 8 Januari 2015

Akibat DETOX

Hari ini saya nak share sikit kesan daripada DETOX dengan mengamalkan produk SHAKLEE. Ya Allah, tidak pernah terlintas pun untuk dapat hasil yang begini, sebab tujuan utama saya belikan BONDA MERTUA saya beberapa vitamin SHAKLEE adalah untuk BONDA MERTUA terus sihat dan cergas. Bebas daripada penyakit darah tinggi beliau.
 
Tapi, ini semua kuasa Allah. DIA berkehendak dan itulah yang terjadi. Disamping hilangnya penyakit DARAH TINGGI & KOLESTROL bonda mertua (kini tidak mengambil sebarang ubatan darah tinggi & kolestrol lagi), Bonda mertua saya juga mendapat lagi 1 pakej yang tidak disangka. Sebelum ini, kulit muka BONDA MERTUA memang didatangi JERAGAT yang merata pada pipi beliau.
 
Alhamdulillah, saya berikan 2 jenis vitamin SHAKLEE kepada BONDA MERTUA puasa 2014, iaitu ALFALFA COMPLEX & VITAMIN C 500mg dan hasilnya memang OHSEM. Itu adalah kesan DETOX yang terjadi kepada beliau. Malah, rakan2 kumpulan Marhaban beliau juga berminat dan mula bertanyakan rahsia BONDA MERTUA dapatkan kulit cantik dan putih seluruh badan.
 
 
 
Jika kita konsisten dan sabar, kita akan dapat hasil yang memang diluar jangkaan kita. Seperti PAKEJ di dalam PAKEJ gitu. Lagipun, BONDA MERTUA rajin tau buat MASKER ALFALFA seminggu 3 kali. Anak menantu pun tidak serajin BONDA MERTUA. Alhamdulillah, ini semua dengan IZIN ALLAH juga tau. selagi kita berusaha, IN SHAA ALLAH ada ganjaran yang menanti kelak. kene ingat, JANJI ALLAH ITU PASTI.
 
Ini pula adalah komen jujur dari abang ipar saya yang pulang kekampung menjenguk BONDA MERTUA. selepas dapat pesanan ini, punyalah EXCITED kami semua nak balik tengok BONDA MERTUA.
 
 
 
 
Ha, begitulah kisah DETOX dengan CARA dan SUMBER yang betul. Semoga BONDA MERTUA terus sihat2 selalu. Sayang mak Ani ketat2. Dapatkan TIPS EXCLUSIVE untuk kesan yang DETOX yang ohsem daripada saya. Just Wassap no yang tertera ataupun PM saya di FB kedaivitaminaygmami.
 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan