" BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. Ya Allah, Kau ampunilah dosa2 Ku, dosa2 Suami ku, dosa2 anak2 ku, dosa2 kedua ibubapa ku,
dosa2 kedua ibubapa mertua ku, adik beradik ku, ipar duai ku dan seluruh ahli
keluarga ku yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Juga dosa2 saudara
mara seislam ku..

Kau murahkanlah rezeki kami sekeluarga dan peliharalah kami dari azab api neraka Mu...aaammmiiinnn..."


Ahad, 25 Januari 2015

OUTING.. DATING

   Hari Ahad @ hujung minggu memang waktu yang dinantikan oleh saya dan anak2. Ini kerana hari ahad la..hari utk kami berempat berjimba2.. Takde g memana pun.. Selalunya pergi beli lauk pauk utk dibuat stock dan juga barangan dapur. Tapi, yela itulah QUALITY TIME we all 1 family..
   Keluar pegi makan.. Pegi cuci2 mata.. Hari ni, tujuan utama nak pegi makan AYAM PENYET IBU NOR di Bandar Rawang.. Ppeerrrggghhh memang sedap dan berbaloi2.. Kalau nak cuba, bolehla datang ke Bandar Rawang ye.. Hahahahaha.. Saya tolong promote kan.
   Selepas itu,bergerak pula ke NSK Selayang. Time untuk beli barang2 keperluan. Alhamdulillah, meskipun masa kami banyak dihabiskan sepanjang hari di sini tapi kami tetap merasa bahagia dan gembira sebab kami sama2 berganding bahu mencari keperluan utk kami sekeluarga.
   Kami buang jauh2 hiruk pikuknya urusan kerja2 kami. Masa utk kami bersama2 dgn anak2.. Melayan kerenah 2 orang anak bujang. Mereka gembira, saya dan suami juga turut gembira. Hhhhuuuurrrmmm.. meskipun kami keluar berlibur..bekalan tidak dilupakan ye..

Bekalan VITAMIN kami

   Cukup untuk kami semua. Displinkan diri anda jika anda ingin kekal sihat. No more drug in our house tau. Bersyukur sangat. Jadi, kesimpulannya di sini adalah jika kita mahu kekal sihat selain daripada DOA yang kita pohon pada Allah utk kekal sihat, amalkanlah juga VITAMIN TAMBAHAN. In Shaa Allah dengan Izin Allah, segalanya akan dipermudahkan.
   Jom tengok gambar ceria kami seisi keluarga. "SELFIE2" kami berempat.. Di dalam gambar ini kesemuanya adalah watak utama untuk keluarga "AMIN'S" ye.. Jangan ade yang merah mata tau..

KAMI..OUTING..DATING

   Tiada yang indah selain bersama dengan insan2 yang disayangi. Kami semua pengamal VITAMIN SHAKLEE.. WE LOVE SHAKLEE SUPPLEMENTS..

→ kedaivitaminaygmami 013.232.2828
→ Supervisor February 2015
→ > sihat, ceria & berilmu <
→ kedaivitaminaygmami.blogspot.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan